luni, 24 octombrie 2011

Proiectul powerpoint


Proiectul pe care eu si colegi mei(Brandas Razvan,Blaga Andreea,Petrila Razvan si Brata Radu),despre palinca din bihor,proiectul trbuie sa contina o prezentare in forma unei reclame de 10 slide.Eu ,Brandas Razvan si Blaga Andreea am participat mai mult decat decat Brata Radu si Petrila Razvan.Brandas a fost seful, Andreea si cu mine am fost ajutoare,Petrila si Brata au fost rezerve.
Eu am prezentat proiectul,nu a iesit chear cum am vrut noi sa iasa dar ne-am descurcat.

12 comentarii:

  1. colegi mei (colegii mei)
    chear (chiar)

    RăspundețiȘtergere
  2. destul de multe greseli ... da vad k iti place mult "palinca de bihor" :)))).

    RăspundețiȘtergere
  3. doamne cate greseli pe cm patrat.. LOL. spatiile inainte de paranteze, spatiu dupa virgula, spatiu dupa punct si... 10 slide? 10 slide-uri poate. Hai... mai ai de invatat... da oricum voua nu va pasa. Pa :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mistakes at the beginning of the article, such as "trbe, it's trebuie" and more on, fix your mistakes, they make this article look bad.

    RăspundețiȘtergere
  5. despre palinca din bihor,proiectul trbuie sa contina o prezentare in forma unei reclame de 10 slide.
    -----------------
    GRESIT!

    RăspundețiȘtergere